KONTAKT och vanliga frågor

Har du en fråga om våra produkter? Eller om din beställning? Du hittar svar på våra vanligaste frågor här.

Om du inte hittar svaret på din fråga eller om du behöver personlig hjälp, skriv till oss genom att fylla i vårt kontaktformulär! Vi hjälper dig gärna!

vanliga frågor

Använda klangskålar

Hur väljer jag en tibetansk klangskål?

Vi har skrivit en guide för att hjälpa dig att hitta rätt tibetansk klangskål för dig. Du hittar den genom att klicka här.

Kontakta oss gärna direkt om du behöver personlig rådgivning. Vi hjälper gärna till!

Du kan fylla i formuläret till höger på sidan eller skriva direkt till oss på: [email protected]

Du får ett svar inom en arbetsdag.

Hur får jag min tibetanska skål att klinga?

Vi har skrivit en guide för att hjälpa dig att få din klangskål att sjunga enligt bästa praxis. Du hittar den genom att klicka här.

Kontakta oss direkt om du behöver personlig rådgivning. Vi hjälper gärna till!

Du kan skriva till oss via formuläret till höger på sidan eller så kan du skriva direkt till oss på: [email protected]

Du får ett svar inom en arbetsdag.

Hur väljer jag en kristall klangskål?

Är du osäker på hur du ska välja din kristall klangskål? Oroa dig inte! Vi har skrivit en guide speciellt för att hjälpa dig att hitta rätt sångskål för dig. Du hittar den genom att klicka här.


Om du har några frågor eller fortfarande behöver personlig rådgivning kan du också kontakta oss direkt. Vi hjälper dig mer än gärna!

Du kan mejla oss på [email protected] eller via formuläret som du hittar till höger på den här sidan.

Vi gör vårt bästa för att besvara alla förfrågningar inom en arbetsdag.

Hur får man en klangskål i kristall att klingar?

Vi har skrivit en guide för att hjälpa dig att få din kristall klangskål att sjunga enligt bästa praxis. Du hittar den genom att klicka här.

Kontakta oss direkt om du behöver personlig rådgivning.  

Du kan skriva till oss direkt via formuläret till höger på sidan eller också via e-post på följande adress: [email protected].

Vi gör alltid vårt bästa för att besvara alla förfrågningar inom en arbetsdag.

Försändelse

Hur lång tid tar det innan min beställning levereras?

Leveranstiden är i genomsnitt mellan 7 och 28 dagar. Detta kan naturligtvis bero på exceptionella omständigheter som poststrejker, jul- och helgdagar, stora beställningar osv. Leveransen av din beställning kan också variera på grund av förseningar hos transportörer.

Om din beställning inte har anlänt efter åtta veckor skickar vi den på nytt eller ger dig en fullständig återbetalning. Du kan vara säker på att detta ännu inte har hänt för de flera hundra beställningar som redan har slutförts med framgång!

Observera att våra skålar skickas direkt från Nepal. Så om tidsramen verkar lång, oroa dig inte – din beställning är på väg till dig.

Kan jag få min beställning levererad till ett utlämningsställe?

Leverans till ett uppsamlingsställe är tyvärr inte tillgänglig för närvarande.

Hur kan jag följa mitt paket?

Du får all nödvändig information för att kunna följa ditt paket via e-post när din beställning har bekräftats.

Om du däremot behöver mer information om din beställnings status kan du kontakta oss via formuläret till höger på sidan eller skriva till oss på följande e-postadress:

[email protected]

Vänligen ange följande information:

1) E-postens ämnesrad: Beställningsstatus
2) Ditt beställningsnummer

Du får då ett svar inom 1 arbetsdag.

Policy för returer och återbetalningar

Det finns en del brister i min klangskål, är det normalt?

De tibetanska skålarna är handgjorda av hantverkare, och det är möjligt att din klangskål kan ha vissa lätta brister, som små repor eller till och med lite blekta symboler.

Ingen panik – detta är helt normalt och bevisar faktiskt äktheten hos din tibetanska klangskål!

Jag är inte nöjd med min beställning och vill returnera den. Hur kan jag göra det?

Vi är ledsna att höra att det har uppstått problem med din beställning.

Om du har fått en skadad produkt, en produkt som inte uppfyller kraven eller om du inte är nöjd med din beställning kan du kontakta oss via kontaktformuläret eller via följande e-postadress:

[email protected]

Vänligen ange följande information:

1) E-postens ämnesrad:
2) Ditt beställningsnummer
3) Anledningen till din begäran om retur/återbetalning

Du får ett svar inom 1 arbetsdag.

Skicka ett mejl till oss!